10 motive pentru care exclusivitatea imobiliară este în avantajul clientului

Relațiile contractuale dintre agenția imobiliară și client, fie el cumpărător sau vânzător, sunt, adesea, privite cu temeri și cu îndoială de către părțile direct implicate. Cu toate acestea, din experiența tranzacțiilor de succes înregistrate de agenția imobiliară Domina, exclusivitatea are rolul de a proteja interesele și obiectivele comune ale beneficiarilor, menținând calitatea actului de intermediere și standardele de performanță vizate.

Ce înseamnă reprezentarea exclusivă?

Prin reprezentarea exclusivă, clientul acordă unei singure agenții sau unui singur agent dreptul de a vinde proprietatea.

10 motive pentru care exclusivitatea imobiliară este un avantaj

  1. Oferta beneficiază de o strategie de vânzări și de marketing personalizată, coerentă și constantă.

Intermedierea unei proprietăți prin Domina Imobiliare este redată printr-un set amplu de acțiuni strategice și personalizate fiecărui tip de proprietate în parte, tocmai pentru a crește în mod realist șansele de tranzacționare prin clienți mulțumiți și fericiți. Astfel, printr-un contract de exclusivitate, vânzătorul se bucură de promovarea ofertei prin cele mai importante canale existente, fiind luate în calcul aspecte precum intervale orare de maxim interes sau tactici de prioritizare a activităților cu potențial mare.

În funcție de interesul manifestat de potențialii clienți, strategia de promovare și de vânzări se poate adapta contextului pieței, sezonului sau noutăților din piața de consum, aspecte care au la bază o implicare constantă a agentului imobiliar responsabil.

  1. Clientul are acces la un set de acțiuni de precalificare și de calificare a potențialilor cumpărători.

Unul dintre cele mai întâlnite motive pentru care un client apelează la o agenție imobiliară este eficientizarea timpului alocat unei tranzacții. Apelurile necalificate, timpul pierdut în trafic, vizionările care necesită programarea unor intervale de timp consistente, toate acestea se traduc în resurse consumate inutil, dar pe care un agent imobiliar cu experiență le poate gestiona eficient și pe care le preia în totalitate de la client.

  1. Clientul are acces la un consultant dedicat, 24/7.

Orice proces de vânzare implică nelămuriri, întrebări, sugestii, temeri. În cazul unei relații contractuale ce implică exclusivitate, clientul are acces la un consultant dedicat, specializat și competent, care poate răspunde fiecărei cerințe cu profesionalism și cu soluții ce pot fi implementate în mod realist.

  1. Procesul de vânzare este unul eficient și mult mai rapid.

Dincolo de activitățile la care un client se așteaptă înainte de a începe un proces de tranzacționare imobiliară, există o mulțime de alte acțiuni specifice, care consumă timp și resurse. De aceea, un agent imobiliar profesionist va anticipa nevoile și va evalua așteptările clienților, astfel încât orientarea exclusivă spre fiecare client să însemne tranzacții rapide.

  1. Vânzătorul beneficiază de un set de acțiuni și de materiale GRATUITE.

Atunci când sunt prezentate ca fiind oferite GRATUIT, materialele de promovare necesare promovării unei oferte sunt trecute cu vederea. De aceea, Domina Imobiliare a calculat bugetul minim pe care un vânzător l-ar investi dacă nu ar apela la o agenție imobiliară pentru sprijin în vânzarea proprietății. Mai exact, pentru o proprietate (de vânzare) care are o perioadă medie de tranzacționare de 2 luni, costurile pornesc de la 200 Euro (promovare minimă pe 1-2 platforme online de tip Storia/OLX, instalarea unui banner la proprietate, costuri dedicate deplasării pentru vizionări).

În cazul unei colaborări prin exclusivitate, aceste activități și materialele specifice sunt GRATUITE, oferite de agenție prin contract, indiferent de durata menținerii active a ofertei.

  1. Beneficiarii au acces la un set de servicii complementare, ce contribuie la încheierea cu succes a tranzacției.

Evaluarea proprietății, consultanța specializată sunt doar câteva dintre serviciile pe care orice agenție imobiliară de top trebuie să le ofere unui client, în baza unui contract de exclusivitate.

  1. Activitatea de tranzacționare este una liniară.

În viața personală a unui client pot interveni evenimente care să aibă prioritate în fața tranzacției imobiliare. În cazul colaborării exclusive, sarcina agentului este aceea de a se asigura că oferta din portofoliul său se află pe masa potențialilor clienți.

  1. Vânzătorul beneficiază de date în timp real cu privire la performanțele campaniei de vânzare (statistici apeluri, vizionări, vizualizări înregistrate pe site, situația lead-urilor calificate etc.).

Pentru a ști dacă o activitate de promovare sau de vânzare a unei proprietăți are efectul scontat, este nevoie să urmărești statistici și apoi să crești expunerea prin mesajele sau canalele care au notorietate crescută. Cu toate acestea, fără ajutorul unei agenții imobiliare care are toate aceste cifre agregate, este dificil și uneori chiar imposibilă monitorizarea impactului generat de o activitate.

  1. Comisionul de tranzacționare se aplică doar în cazul vânzărilor de succes.
  2. Vânzătorul primește consultanță cu privire la formalitățile de transmitere a posesiei proprietății.

Vrei să știi mai multe despre cum ar funcționa contractul de exclusivitate în cazul tău? Trimite un e-mail pe adresa [email protected] sau planifică o discuție cu unul dintre consultanții noștri la numărul de telefon 0737 800 000.

0737 800 000