lamborghini diablo

Nu mai este nimic de spus despre modelele legendare Lamborghini decât există deja. Dar Diablo a reușit să cucerească lumea mult mai mult decât predecesorul său Countach. Însăși ideea creației sale a fost doar să depășească furoarea deja realizată și să se declare. Marele și recunoscutul Italian Marcello Gandini, în cooperare cu americanul Chrysler, a început să lucreze la apariția viitorului supercar. Și în ianuarie 1990, noul Lamborghini Diablo a fost introdus în lume. Elegant, cu un profil elegant în formă de pană, lipsit de orice agresivitate, mașină rafinată și extravagantă a înnebunit multe generații ale omenirii.
În ciuda naturii mașinii, aceasta a avut o manevrabilitate destul de bună pe șosea, ceea ce i-a permis să treacă absolut toate verificările și testele fără reclamații. Motor V12 cu un volum de 5709 cm? cu o putere de 492 CP (367 kW), a fost amplasat în spatele șoferului. Datorită acestei forțe motrice, Diablo ar putea accelera până la 323 de kilometri pe oră.
Costul mașinii este destul de ridicat, dar setul de opțiuni a fost furnizat în același timp minim. După cum crede oficial compania: "mașina ar trebui să fie cât mai ușoară posibil." Iar greutatea Diablo era deja de 1625 de kilograme.
Prima versiune de bază a modelului a fost vândută până în 1993. În același an, Lamborghini a decis să facă unele modificări îmbunătățite la Diablo, sperând să atragă mai mulți cumpărători. Până în 2001, au fost create opt modele Lamborghini Diablo în valoare de aproximativ 3.000 de unități. Modificările evidente au fost designul actualizat al tabloului de bord, o creștere a zonei prizelor de aer pe aripi, capacul compartimentului motorului cu un jgheab care vă permite să vedeți o imagine de ansamblu mare prin oglinda retrovizoare. Această serie de îmbunătățiri tehnice și inovații a fost actualizată odată cu crearea fiecărui nou model Lamborghini Diablo.
În 1993, modelul de bază a fost modificat și a primit numele Diablo VT. Caracteristica sa a fost echipată cu un cuplaj visco, care a făcut posibilă transferul a 27% din cuplu pe roțile din față. În perioada 1995-1998, a fost produsă o altă modificare a Diablo. A fost desemnat SV (Sport Veloce). Interior sport, bare de protecție față și spate reproiectate, motor de producție actualizat cu o capacitate de 510 CP, frâne crescute, un spoiler care poate fi personalizat. 1994 a fost începutul vânzărilor Diablo se30, o serie limitată formată din 150 de mașini, dintre care 8 aveau volan pe dreapta. Diablo Se30 Jota a fost introdus în 1995. A fost cât se poate de ușor, eliminând tot ceea ce nu se referea la conducere, mașina. În același an, a fost lansat Diablo VTR Roadster, iar a doua modificare a acestuia în 1999. Tot în 1999, GT a debutat. Kullanıcı daha sonra cep telefonuna onay görevi gören özel bir kod alır. mosbet com Kayıt formunda uygun sekmeyi seçmeniz gerekecektir - buna "E-posta ile" denir.

0737 800 000
5807acb024afc3d7b1ff302b0f0f4042