Optimizarea ratei de conversie pe site-urile de iGaming

Rata de conversie și impactul acesteia asupra profitului unei platforme de iGaming

Site-urile de iGaming recurg la diverse modalități pentru creșterea profitului, printre cele mai cunoscute numărându-se avantajul casei pentru fiecare joc în parte, promoțiile și bonusurile permanente și ocazionale, programele de loialitate pentru jucătorii activi, stimulentele pentru pariorii pe mize mari și o rată de conversie cât mai ridicată.

Majoritatea platformelor de top din industria jocurilor de noroc, precum GGBet, se bazează și pe jocuri de la furnizori prestigioși, care se pliază pe gustul tuturor jucătorilor. Cazinourile încep să câștige abia atunci când jucătorul care a efectuat un depozit în bani reali începe să plaseze pariuri. În fapt, pariuri pe care le pierde. Dar pentru a ajunge în acel moment, platformele de iGaming trebuie să atragă cât mai mulți jucători. Cum poate reuși acest lucru?

Rata de conversie constituie un indicator al unui casino online de succes?

Rata de conversie a unei platforme de cazino reprezintă numărul de interacțiuni cu reclamele plasate de platforma de iGaming care sunt transformate în converșii. Cazinourile au nevoie nu doar de un număr cât mai ridicat de membri înregistrați, ci și de jucători activi care rulează bani reali.

Câștigul net al platformei este esențial pentru buna funcționare a acesteia, din sumele acestea plătindu-se angajații și acoperindu-se toate cheltuielile, restul sumei transformându-se în profitul cazinoului. Avantajul casei îi permite site-ului de casino să obțină câștiguri în mod garantat pe termen lung. De exemplu, la un RTP de 95%, pentru un 1 Ron plasat de jucător, acesta se poate aștepta la un câștig de 0.95 Ron, în timp ce cazinoul deja are asigurată suma de 0.05 Ron.

Cazinoul trebuie să își maximizeze volumul veniturilor iar acest lucru se realizează prin atragerea de noi clienți (un rol esențial îl joacă rata de conversie, care trebuie să fie cât mai bună), efectuarea de depuneri și rularea banilor depuși prin plasarea de pariuri și păstrarea clienților deja existenți.

Platformele de iGaming trebuie să desfășoare campanii de marketing direcționate către un public-țintă bine determinat, astfel încât rata de conversie să fie cât mai ridicată. În acest sens, cazinourile online se bazează atât pe propriile reclame plasate pe diferite canale, cât și pe afiliați pentru a se promova.

Cu cât mai mulți vizitatori se înscriu pe platforma de casino în urma interacțiunii cu reclamele plasate de cazino, cu cât mai ridicată este rata de conversie și cresc șansele de obținere de profit de către operator. Un cazino care se bucură de recunoaștere va atrage un număr din ce în ce mai mare de vizitatori și potențiali membri noi.

Din acest moment, cazinoul trebuie să îi determine pe membri înregistrați să depună și să ruleze banii depuși, apoi să efectueze bonusuri de reîncărcare sau de reactivare. Cu cât cerințele de rulaj sunt mai greu de îndeplinit, cu atât cresc șansele ca profitul cazinoului să fie mai ridicat.

Care este cea mai bună rată de conversie pentru un casino?

În general, se discută că o rată de conversie acceptabilă este cuprinsă între 2% și 5%, iar ceea ce depășește valoarea de 10% poate fi considerată o rată de conversie excepțională. Valoarea ratei de conversie crește în funcție de anumite elemente care se regăsesc la nivelul interacțiunii dintre vizitator și platforma de casino.

Cum poți crește rata de conversie a unei platforme de iGaming?

Prima interacțiune dintre vizitatorul care a fost stimulat de reclama plasată de casino cu platforma de iGaming marchează momentul în care acesta poate fi convins să se înregistreze sau să părăsească pagină. Iată câteva recomandări pentru creșterea ratei de conversie în acest moment:

  • Crearea unei pagini de destinație (landing page) premium;
  • Personalizarea paginii cu conținut care să îi trezească acestuia interesul (plasarea de pictograme atractive ale unor jocuri cu un RTP mare și câștiguri impresionante, cele mai populare jocuri, cele mai jucate sloturi, etc);
  • Plasarea unei oferte promoționale irezistibile cu un termen de expirare foarte scurt;
  • CTA –uri (Call to Action) personalizate, care îl vor determina pe vizitator să se înscrie pe site-ul de cazino.

Interfața de navigare a site-ului, existența unei aplicații mobile de top, optimizarea platformei pentru toate sistemele de operare mobile, existența unor oferte de bonusuri la recomandare, plasarea unor promoții de bonusuri fără depunere sau de rotiri gratuite fără rulaj, precum și studierea comportamentului utilizatorilor prin intermediul inteligenței artificiale (AI) ajută la optimizarea ratei de conversie.

Pe lângă personalizarea și furnizarea de conținut util pentru vizitatori și reclamele trebuie să fie cât mai elocvente și atractive. Utilizarea mai multor canale de promovare (în special prin intermediul platformelor de social media), desfășurarea de campanii de remarketing pentru atragerea vizitatorilor care au interacționat în trecut cu platforma de iGaming sau derularea de teste A/B, precum și monitorizarea rezultatelor ajută la creșterea ratei de conversie.

Un casino premium nu va avea probleme să beneficieze de o rată de conversie constantă, cu valoare ridicată, care să îi asigure atât membri mulțumiți, cât și obținerea de profit pe termen lung.

 

0737 800 000
ab615cd049cbba04686ae8ca66d3ed22